Přicházíme s novou aplikací na digitalizaci procesu schvalování faktur, která zefektivňuje a zjednodušuje proces schvalování faktur především tím, že všechna data jsou na jednom místě a uživatelé s příslušnými rolemi provádí procesy (delegování na jiné, označení jako SPAM nebo samotné schválení), díky kterým se faktura dostává až k roli účetní, která si vše pohromadě vytiskne a nemusí hledat faktury v různých systémech.
Optimalizace probíhá cca každých 5 minut, kdy se z vybrané emailové schránky vyberou záznamy a automaticky se importují do aplikace.
V aplikaci jsou 4 role:
Má na starosti především různá nastavení číselníků. Přidává/edituje uživatele (přiřadí konkrétní emailové adresy, ze kterých jsou příchozí emaily přiřazeny přímo danému uživateli bez nutnosti prvotního rozřazení od invoice managera).
Stará se především o prvotní roztřídění záznamu --> pokud se jedná o nějaké reklamní sdělení, informativní email atd., má možnost tento záznam označit jako SPAM. Manager dále deleguje na ostatní uživatele ke schválení a také sám faktury schvaluje.
Vidí pouze své faktury (tzn. přiřazené této roli, resp. uživateli) ve stavu schválená --> k roli účetní se faktura (záznam) dostane až ve chvíli, kdy je již někým schválen(a). Účetní může vybrané faktury vytisknout, vč. přiložené průvodky, která obsahuje data z vyplněného schvalovacího formuláře.
Vidí pouze své faktury (tzn. přiřazené této roli, resp. uživateli) ve stavu nová a může je buď delegovat na ostatní referenty nebo invoice managera a také je může přímo schválit.
Koukni také na náš leták Invoice manager