Koho by bavily složité a časově náročné procesy? Myslíme si, že nikoho. Faktury musíme vytisknout z PDF, dopsat zakázky, orazítkovat, podepsat a spoustu dalších drobností, které vedou následně ke skenování a odeslání zpět k účetní.
Proč to nedělat jednoduše a úsporně? Nepřipadá Vám to v dnešní digitální době, jako bychom se snažili podrbat levou rukou za pravým uchem? Nejde to jinak? To víte, že jde! Co třeba příchozí fakturu v PDF schválit prostřednictvím firemní webové aplikace, faktura je následně automaticky importována do účetního systému firmy. Účetní pouze zaúčtuje, není třeba, aby se cokoliv přepisovalo. Zbavme se zdlouhavých procesů!
Firma má ve webové aplikaci elektronicky dohledatelné, kdo kterou fakturu (resp. jen některé její položky) schválil. Nespotřebují se žádné papíry, nemusíme přehrabovat hromady papírů a nemusíme mít speciální archiv k uschování dokumentů. Navíc výrazně klesá chybovost a eliminují se personální náklady na přípravu podkladů pro účetní. Účetní i management firmy se mohou lépe věnovat své odborné práci a ušetří spoustu času.
Zní Vám to jako sci-fi? Věřte, že to je možné. Obrátíte-li se na naše odborné konzultanty, rádi Vám poradíme jak na to.
Začněte využívat možnosti digitální doby naplno!